Yuxu probleminin həlli yolları.

Yuxu probleminin həlli yolları.
Gün boyunca günəş işığı qəbul etməyə diqqət edin, gecələri isə otağınız çox işıqlı olmasın
Yuxu öncəsi rahatladıcı vərdişlər qazanın, məsələn mütaliə etmək; ilıq duş; yüngül rahatlama hərəkətləri; meditasiya və.s
Yatağa sadəcə yatmaq üçün girin. Hər gün eyni saatda yatmağa və tezdən oyanmağa çalışın
Yatmadan öncə 10 dəqiqəlik velosiped turu ya da gecə gəzintisi asan yuxuya getməyinizə yaxşı təsir edəcəkdir
Yuxu öncəsi həddindən artıq emosional söhbətlərdən və mühitlərdən qaçmağa çalışın
Yataq otağınızın sərin, yatağınızın isə təmiz və rahat olmasına diqqət edin
Yatarkən təmiz, pambıq corab geyinin. Ayaqlar vücudun ən tez üşüyən bölgəsidir və bu vərdiş sizin gecə oyanmalarınızı azaldacaq
Elektrikli əşyalarla aranızda ən az 1 metr məsafə olsun, yüksək səsli alarmlar qurmayın
Loqos.az logo
"Loqos" Psixoloji və Nitq İnkişaf Mərkəzi 2014-cü il, martın 2-də Bakının Nərimanov rayonunda ilk fəaliyyətinə başlamışdır. İnsanların psixoloji durumunun şəraitə uyğun müdafiəsi kimi çətin vəzifəni öz üzərinə götürən Mərkəz qısa zaman ərzində özünü təsdiqləyə, intellektual-maarifçi təmayüllü təşkilat olaraq əhali arasında tanimişdır.

Copyright by Loqos. All rights reserved.

Copyright by Loqos. All rights reserved.